خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عملیات وعده صادق سیلی محکم و پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به دشمنان بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۴۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار سرتیپ دوم منصور شوقانی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان دامغان با اشاره به اینکه سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی و وظیفه آن پاسداری از شعار محوری انقلاب است، بیان کرد: ایستادگی و مقاومت در مقابل همه قدرت‌های استکباری، غلبه خون بر شمشیر به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) در تمامی اعصار و حرکت برای نجات مستضعفان عالم از شعارهای محوری انقلاب است.

شوقانی بیان کرد: امروز همه شاهد هستیم که مستضعفان عالم در قالب لشکر زینبیون، فاطمیون، حیدری و بدریون نظم نوین جهانی را ترسیم می کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت:وعده صادق و جبهه مقاومت با همین نکته در ابعاد جهانی نقش آفرینی کرد و همینه رژیم استکباری آمریکا و اسراییل را در سراسر جهان فرو ریخت.

وی با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق سیلی محکم جمهوری اسلامی به دشمن بود، تصریح کرد: پیام وعده صادق به همه عالم، چه افرادی که در جبهه مقاومت هستند و چه آن‌ها که در مقابل و در جبهه شرارت هستند، آموخت در هر سطحی که جسارتی به جبهه مقاومت شود، بدون شک در همان سطح پاسخ داده خواهد شد.

شوقانی در ادامه نقش‌آفرینی فرزندان برومند نظام اسلامی در شهرستان دامغان را در عرصه‌های متفاوت فرهنگی، محرومیت زدایی،عقیدتی، اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت را پیش برنده و پیش رونده دانست.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: طرح ایجاد درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) یکی از اقدامات ارزشمند در دامغان می باشد که این طرح با کمک خیران پایه‌ریزی و در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ محمد حسین تقی پور ، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه منصوب و معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها